Queisser Branduri

QueisserDoppelherz Protefix
Consumatorii
Contactul cu consumatorii este aproape de inima noastraContactul cu consumatorii este aproape de inima noastra

Astazi, cel mai important scop al unei companii de succes este comunicarea excelenta cu clientii si consumatorii.

Doppelherz a avut reclame TV inca incepand cu 1981. Transmisiunea regulata de spoturi TV a crescut gradul de recognescenta a produselor firmei, ilustrand in mod simpatic si beneficiile gamei Aktiv. In anul 2003 compania Scholz & Friends, care a fost raspunzatoare pentru brandul Doppelherz o perioada lunga de timp, a fost premiata cu premiul Effie pentru publicitate, pentru calitatea excelenta a reclamelor “Puterea celor doua inimi”. Avem de asemenea si campanii regulate pentru consumatori si pentru a sublinia beneficiile produselor noastre.

Brandul Doppelherz comunica direct cu consumatorii sai.Revista pentru clienti “Inima in dialog “ apare o data pe an cu informatii interesante despre si in jurul produselor Doppelherz si cercetarea despre ingrediente active.

Index articol
Consumatorii
Designul ambalajului si informatii pentru pacient
Noi canale media
 
Marime font A- A A+

Cercetare

Departamentul de cercetari Protefix va asigura zambetul. O reteta noua pentru mai multa libertate

...mai multe informatii